Dinsdag ging bijgevolg vlotter als anders (meer uitgeslapen?!) en heb ik het bord van Dirk op een dikke 3 uur geschetst, ingescand en bijgewerkt. Ik denk dat dit mijn snelste bord was tot nu toe, maar ik had zijn hoofd al eens apart getekend dus dat bespaarde me een hoop werk. :) Iedereen had ook een hoop paaseitjes gekregen van de paashaas (Milka chocolade, de paashaas heeft smaak) dus dit zorgde voor mij voor een extra happyboost.
In de namiddag was Yana aan de beurt en hier heb ik dan weer relatief lang aan gezeten, vooral details bijwerken in Photoshop duurde nog tot een woensdagmiddag. Na mijn middagpauze ben ik begonnen aan Stijn en tegen het eind van de dag had ik een leuke schets klaar om vrijdag in te inkten. Ja inderdaad, vrijdag, want een donderdag mocht ik mij nog eens zetten aan een ontwerp voor Think-Pink, deze keer een bloempot cover.
Helaas was ik donderdag nogal ziek en kon ik me bijgevolg weinig concentreren. Hier en daar heb ik wat gedaan gekregen, maar tevreden was ik niet. Ik ben dan ook iets vroeger naar huis gemogen om wat uit te zieken. Vrijdag begon ik met terug met goede moed aan het stekelig bloemtietjes-geval én met een pak meer succes.
Wat heb ik geleerd deze week?
Welke moeilijkheden heb ik ondervonden (zowel op technisch als sociaal vlak)?
Hoe heb ik deze moeilijkheden opgelost?
Vroeger naar huis gaan en goed slapen doen wonderen voor de creativiteit! Het serverprobleem is helaas nog altijd niet opgelost...Omschrijf in drie woorden het gevoel dat je hebt ervaren tijdens de afgelopen week.
Turbulent, contrasterend, relaxt.
__________________________________________________________________________________________________
Logboek week 5 op Google Docs.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten