Nadat ik met Sacha klaar was en tevens ook het laatste bord heb ik hier en daar nog andere borden waar ik niet helemaal overtuigd was van de pose nog wat bijgewerkt in Photoshop. Aangezien ik de laatste 2 uren van de dag nuttig wou spenderen vroeg ik aan Inge of ik nog ergens bij kon helpen. Stijn was bezig met 3D Gif-icoontjes te maken voor MTV en ik kreeg de vraag of ik hem hier mee kon helpen. Awesome! Het was even geleden dat ik nog in 3DsMax had gewerkt, maar het is leuk dat de lessen van mijn Graphics traject wel degelijk van pas kwamen. Ik heb de rest van de dag nog wat referenties opgezocht en ben begonnen met een paar icoontjes te tekenen op ruitjespapier om te bepalen waar de pixels juist moesten komen.
![]() |
| Ai Caramba! |
Woensdag heb ik van Dirk nog een opdracht bij gekregen, dit keer terug voor Think-Pink. Aangezien dit tegen mei af moet zijn en de "Gif's" tegen volgende week vrijdag heb ik besloten om me eerst op MTV te focussen. Ik had wel nadat Dirk me een korte uitleg had gegeven over wat de illustratie precies moest inhouden hier en daar al snel wat schetsen gemaakt in mijn schetsboek voor volgende week.
De rest van de week heb ik samen met Stijn nog verder icoontjes gemaakt in 3D. Sommige hebben nog wat werk nodig, maar er zijn er een paar bij waar ik echt wel trots op ben. Ook hiervan ben ik curieus hoe ze uiteindelijk gaan geïntegreerd worden bij MTV. Een vrijdag was het trouwens een grote meeting waarvoor Gonzales speciaal een grote set dikke gordijnen had geïnstalleerd om de werkruimte en de vergaderruimte met het lange aanrecht te splitsen. De geur van heerlijke tortilla's kwam ons tegemoet maar deze waren helaas voor de gasten bedoeld. Toch hebben we op het einde nog een lekker biertje met limoen kunnen meepikken. Ik ben geen echte bierdrinker, maar dit was toch wel heel lekker!
Wat heb ik geleerd deze week?
Welke moeilijkheden heb ik ondervonden (zowel op technisch als sociaal vlak)?
Hoe heb ik deze moeilijkheden opgelost?
Ik heb uiteindelijk voor mezelf de knoop doorgehakt en me gefocust op MTV, maar ik ga volgende week nog eens vragen hoe ik beide projecten tot een goed einde kan brengen.Omschrijf in drie woorden het gevoel dat je hebt ervaren tijdens de afgelopen week.
Opluchting, routine, beslissend.
__________________________________________________________________________________________________
Planning week 6 op Google Docs.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten